maandag 10 december 2012

Secret Book

Ik vind echt leuk met die kleine boeken bezig te zijn..  plus leer er steeds wat van bij..
Na wat rondneuzen in mijn boekenkast, kwam ik een boek tegen wat ik nooit zou gaan lezen ( ooit gekregen, doch te saai?)..   en om zomaar zo`n boek weg te gooien, ben ik ook geen voorstander van..
dus wat doen we ermee..       dacht.. laat ik er es een secret book van maken.

hieronder een paar foto`s r van...

 het eindresultaat..  ditmaal is er kunstleer gebruikt.
het boekblok wat ik voor dit werk gebruikte, heb ik eerst rondom ingesmeerd met witte houtlijm.. om het blok stevigheid te geven.
vervolgens een uitholling binnen in het blok gemaakt
deze uitholling heb ik ook rijkelijk ingesmeerd met houtlijm..   het blok voelt nu ook echt als een massief blok aan
het boekblok zit aan de achter en rugzijde vastgelijmd


 het enkele echt leren riempje is vastgelijmd en vastgenaaid aan de omslag
het oogje en haakje heb ik van koperdraad gemaakt en gesoldeerd





Geen opmerkingen: